Činnost a jednání povodňové komise

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

 INTERNÍ VERZE  [Úvodní stránka]  Organizační část >

Činnost a jednání povodňové komise

Činnost a způsob jednání komise jsou dány zákonem č. 254/2001 Sb., o vodách a vnitřními předpisy Obecního úřadu Dolní Krupá.

Povodňovou komisi obce zřizuje a členy povodňové komise jmenuje starosta obce (rada není ustanovena). Funkci předsedy PK vykonává ze zákona starosta obce. Povodňová komise je složena ze zástupců obce – obecního úřadu a organizací v obci, které jsou způsobilé k provádění opatření, popřípadě pomoci při ochraně před povodněmi.

Sídlem povodňové komise je Obecní úřad Dolní Krupá. Poloha úřadu zabezpečuje bezproblémový provoz i v době povodně – hlavní komunikace bude pro složky IZS průjezdná. V případě potřeby lze jednání komise svolat i na jiné místo.

 

hmtoggle_arrow1Dolní Krupá

 

 

Zasedání povodňové komise obce svolává její předseda (případně jeho zástupce).

V době povodně:

na základě vlastního vyhodnocení povodňové situace a jejího možného vývoje,

na základě doporučení pracovníků Obecního úřadu,

na žádost předsedy povodňové komise sousední obce,

na žádost podniku Povodí Labe, státní podnik, nebo Městského úřadu Mnichovo Hradiště.
 

Mimo povodeň:

k projednání organizačních a jiných závažných otázek zabezpečení ochrany před povodněmi jako je např.:

stav povodňového plánu správního území obce,

organizační a technická připravenost, včetně spojení,

podněty k realizaci potřebných opatření v zájmu ochrany před povodněmi,

vyhodnocení činnosti v uplynulém období,

medializace povodňové problematiky, informování občanů.
 

Členové komise jsou při dosažení 1. SPA povinni oznamovat svou dosažitelnost.

Hrozí-li nebezpečí z prodlení, může předseda povodňové komise učinit neodkladná opatření bez svolané povodňové komise.


Organizační část > Činnost a jednání povodňové komise

   | tisk | nahoru |

stránka c_pk_cinnost.htm aktualizována: 13.04.2023, publikována: 16.10.2024