<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> [Úvodní stránka] Úvodní stránka > Výběr z dPP > Pracovní štáb povodňové komise |
K operativnímu plnění úkolů může povodňová komise obce Radim po dohodě s příslušnými orgány a organizacemi zřídit svůj pracovní štáb.
Vedoucím pracovního štábu je místopředseda povodňové komise. Členy pracovního štábu jmenuje předseda komise.
Pracovní štáb povodňové komise obce Radim je operativní a výkonnou složkou komise. Při své činnosti zejména:
•soustřeďuje zprávy o povodňové situaci, posuzuje a vyhodnocuje její vývoj a připravuje souhrnné informace pro jednání povodňové komise,
•vyžaduje průběžné zprávy od správců vodních toků a majitelů ohrožených nemovitostí,
•připravuje a předkládá povodňové komisi návrhy potřebných opatření v celém rozsahu její působnosti,
•zajišťuje a kontroluje provedení přijatých opatření a podle pokynů povodňové komise provádí jejich koordinaci,
•zabezpečuje další činnosti, k nimž je povodňovou komisí pověřen,
K plnění výše uvedených úkolů bude povodňová komise obce Radim používat při ochraně před povodněmi zejména těchto složek:
•vlastní povodňovou komisi, případně její pracovní štáb,
•pracovníky obce zařazené do technických služeb,
•vlastní (eventuálně nasmlouvané) technické prostředky obce,
•další instituce ve smyslu příslušných právních předpisů.
Další členy povodňové komise aktivuje v případě potřeby starosta v souladu s § 78 čl. 1 vodního zákona 254/2001Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Soubor: c_pk_clenove.htm
stránka aktualizována: 22.11.18, publikována: 11.02.20