<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> [Úvodní stránka] Organizační část > Organizace povodňové ochrany > Povinnosti členů PK města Berouna > 21. Manažer PPO |
Ing. Pavel Moucha
•je podřízen místostarostovi (Ing. Michal Mišina)
•celoročně má na starosti záležitosti týkající se Protipovodňové ochrany města Beroun (dále jen PPO),
•na základě rozhodnutí PK zajišťuje realizaci systému PPO, který zahrnuje zejména: hrazení horních a dolních branek, výstavbu mobilních prvků PPO, odvoz lávky přes Vrážský potok u soutoku s Berounkou, zdvižení lávky na bývalé autobusové nádraží, uzavření hradidlových uzávěrů a uzávěrů kanalizací, použití malých, velkých a plavoucích čerpadel, hrazení pytli a vaky s pískem (dále jen realizace systému PPO),
• koordinuje činnost subjektů, které se podílejí na realizaci systému PPO (zejména TS, VaK, HZS, MP); má k dispozici aktuální kontakty na jejich zástupce a vede přehled spojení na osoby a organizace, které jsou potřebné při realizaci PPO
•má na starosti dokumentaci PPO (zejména Provozní řád, Program TBD, Montážní plán lehkých protipovodňových zábran a plán čerpání, Akční plán – postup realizace PPO, Manuál pro stavbu hrazení a zajištění ostatních prvků PPO pro pravý a levý břeh) – zná ji a v případě potřeby dává podněty k její aktualizaci,
•připravuje a zasílá pravidelná hlášení, pokud jsou v dokumentech PPO požadována (zejména Provozní řád, Program TBD),
•pravidelně (minimálně jednou ročně) provádí prověrky stavu všech prvků PPO – včetně pevných prvků a příslušenství (provádí pravidelné kontroly dle stanovených lhůt a technologických postupů, průběžné vyhodnocování technického stavu, kontrolu skladování atd.), zpracovává zprávu o provedené kontrole, kterou předává Ing. Mišinovi
•na pokyn místostarosty organizuje nezbytnou údržbu prvků PPO, v případě potřeby řeší opravy a doplnění chybějících/poškozených prvků PPO a příslušenství,
•podílí se na organizaci pravidelných nácviků realizace systému PPO (jednou za dva roky) a zpracovává z nich zprávy,
•udržuje přehled o technice potřebné k realizaci systému PPO v majetku jednotlivých organizací,
•v případě potřeby provádí zaškolení jednotlivých složek podílejících se na realizaci PPO navrhuje opatření pro optimalizaci realizace systému PPO,
•pravidelně (jednou ročně) provádí prověrky stavu značek výšek povodní (4 místa po dvou smaltovaných cedulkách - viz Příloha Q), vázacích pásků apod.,
•předává zapisovatelkám průběžně zprávy pro zápis do povodňové knihy jedním ze způsobů uvedených dále,
•předává zapisovatelkám podklad pro vyplnění jednotného standardizovaného hlášení, které požaduje povodňový orgán kraje, především pro kap. II bod 3 – přehled nasazených sil a prostředků, a hlídá si, aby měla aktuální informace o vývoji údajů, které dává jako podklad do hlášení,
•předává podklady pro zpracování Zprávy o povodni, případně zpracovává jednotlivé kapitoly Zprávy o povodni,
•plní další úkoly uložené předsedou PK.
Soubor: c06-pk_21.htm
stránka aktualizována: 18.05.2019, publikována: 22.11.2019