<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> [Úvodní stránka] Organizační část > Přehled úkolů a poviností členů PK > Činnost pracovního štábu PK |
Dále uvedený soupis činností je orientační a při povodni bude rozdělení úkolů koordinováno dle aktuální personální situace jednotlivých odborů Městského úřadu.
K operativnímu plnění úkolů zřizuje Povodňová komise města Mělník po dohodě s příslušnými orgány a organizacemi svůj pracovní štáb.
Pracovní štáb plní funkci hlavní skupiny, která řídí činnost PK. Vedoucím pracovního štábu je předseda PK, dalšími členy jsou zástupci předsedy PK, tajemník PK a vedoucí pracovních skupin.
Pracovní štáb je svoláván na základě rozhodnutí předsedy PK a zasedá podle potřeby a vývoje situace. Pracovní štáb rozhoduje o zahájení nepřetržité činnosti PK ve směnném provozu a jejím ukončení, přijímá rozhodnutí a opatření k řešení povodňové situace, zadává úkoly pro činnost pracovních směn PK.
Pracovní štáb Povodňové komise města Mělník je operativní a výkonnou složkou komise. Při své činnosti zejména:
•soustřeďuje prvotní zprávy o povodňové situaci, posuzuje a vyhodnocuje její vývoj a připravuje souhrnné informace pro jednání povodňové komise,
•vyžaduje průběžné zprávy od správců vodních toků a povodňových orgánů nižších stupňů a shromažďuje informace o situaci v sousedních obcích,
•připravuje a předkládá povodňové komisi návrhy potřebných opatření v celém rozsahu její působnosti,
•zajišťuje a kontroluje provedení přijatých opatření jednotlivými skupinami komise a provádí jejich koordinaci.
stránka c_ukoly_pk_stab.htm aktualizována: 27.04.2022, publikována: 16.09.2024